Мета створення портфоліо
Портфоліо в перекладі з французької означає «викладати», «формулювати», «нести» і «лист», «сторінка» або «досьє», «збірник досягнень»; у перекладі з італійської означає «папка з документами» «папка спеціаліста».
У вчителя повинно
бути «досьє успіхів», в якому відбивається все радісне, цікаве і гідне з того,
що відбувається в житті вчителя. Таким «досьє успіхів» може стати «портфоліо
педагога».
Систематизувати власні наробітки
Презентація досвіду роботи вчителя для адміністрації закладу, колег
Розширення меж самоосвіти, власного кругозору
Аналіз динаміки професійного зростання
Педагогічне есе
Загальна середня освіта є основним пріоритетним направленням в освітній політиці країни, а педагог — один з тих, хто втілює її в життя.
Сучасна школа в умовах
переходу на національну модель освіти потребує «нового» типу вчителя — такого,
що творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами
психолого-педагогічної діагностики способами самостійного конструювання педагогічного
процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій
кінцевий результат.
Тому, вчитель є головною дійовою
особою будь-яких шкільних перетворень, які вимагають від нього переорієнтації
його діяльності на нові педагогічні
цінності, що, у свою чергу
висвічує одну з основних проблем в роботі по підвищенню профмайстерності
педагогів — формування дослідницької культури.
Будучи
вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з
фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через
тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає мене
до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках.
Сьогодні вчитель поставлений
в такі умови, коли опанування дослідницьких навиків виступає обов'язковою
умовою його формування як педагогічного суб'єкта згідно новій парадигмі і
методології освіти. Лише з таким педагогом можна говорити про якісну освіту,
оскільки якість освіти— це показник розвитку суспільства, національної
культури, національної самосвідомості.
Сьогодні існує багато
підходів до формування навиків рефлексії (самооцінки) у вчителя. Вчителя не
заженеш у формулу «знання — уміння — навики», і немає інструменту, яким можна
виміряти все благородство душі вчителя, неповторні моменти його творчості в
учбовому процесі, що повторюється. Нічим не вимірюються в праці вчителя і
осяяння, які не виникають ні з чого і нізвідки, а готуються всім попереднім
досвідом вчителя, його безконечними діалогами з самим собою.
Працюючи
вже 17 рік у
школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно
бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його
рівня сприйняття.
Анкетні дані
1. Дата народження 22.09.1977
2. Освіта: вища
* Навчальний заклад Південноукраїнський Державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
1. Дата народження 22.09.1977
2. Освіта: вища
* Навчальний заклад Південноукраїнський Державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Рік закінчення 1999
Спеціальність за дипломом: вчитель української мови, літератури та історії
3. Кваліфіційна категорія перша
4. Атестація 2014 – 2015 навчальний рік
5. Стаж роботи: 16 років
7. Підвищення кваліфікації
№п/п |
Назва курсів |
К-ть годин |
Термін |
Номер |
1 |
Курси підвищення кваліфікації
заступників директорів шкіл з виховної роботи
із спецкурсом «Формування критичного мислення в учнів» при обласному
інституті післядипломної педагогічної освіти
|
162 |
05.09.11 – 24.09.11
|
№ 2277 |
2
|
Курси підвищення кваліфікації
вчителів історії, що викладають історію та географію при обласному інституті
післядипломної педагогічної освіти
|
162
|
19.04.12 – 06.05.12
|
№ 1655
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий