пятница, 22 ноября 2013 г.

Мета створення портфоліо

    Портфоліо в перекладі з французької означає «викладати», «формулювати», «нести» і «лист», «сторінка» або «досьє», «збірник досягнень»; у перекладі з італійської означає «папка з документами» «папка спеціаліста».
 У вчителя повинно бути «досьє успіхів», в якому відбивається все радісне, цікаве і гідне з того, що відбувається в житті вчителя. Таким «досьє успіхів» може стати «портфоліо педагога».

  • Систематизувати власні наробітки

  • Презентація досвіду роботи вчителя для адміністрації закладу, колег 

  • Розширення меж самоосвіти, власного кругозору

  • Аналіз динаміки професійного зростання

Педагогічне есе

     Загальна середня освіта є основним пріоритетним направленням в освітній політиці країни, а педагог — один з тих, хто втілює її в життя.
Сучасна школа в умовах переходу на національну модель освіти потребує «нового» типу вчителя — такого, що творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат.
   Тому, вчитель є головною дійовою особою будь-яких шкільних перетворень, які вимагають від нього переорієнтації його діяльності на нові педагогічні
цінності, що, у свою чергу висвічує одну з основних проблем в роботі по підвищенню профмайстерності педагогів — формування дослідницької культури.
   Будучи вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках.
    Сьогодні вчитель поставлений в такі умови, коли опанування дослідницьких навиків виступає обов'язковою умовою його формування як педагогічного суб'єкта згідно новій парадигмі і методології освіти. Лише з таким педагогом можна говорити про якісну освіту, оскільки якість освіти— це показник розвитку суспільства, національної культури, національної самосвідомості.
      Сьогодні існує багато підходів до формування навиків рефлексії (самооцінки) у вчителя. Вчителя не заженеш у формулу «знання — уміння — навики», і немає інструменту, яким можна виміряти все благородство душі вчителя, неповторні моменти його творчості в учбовому процесі, що повторюється. Нічим не вимірюються в праці вчителя і осяяння, які не виникають ні з чого і нізвідки, а готуються всім попереднім досвідом вчителя, його безконечними діалогами з самим собою.
    Працюючи вже  17  рік у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття.


Анкетні дані
1. Дата народження  22.09.1977
2. Освіта: вища
 * Навчальний заклад   Південноукраїнський Державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського  

  • Рік закінчення 19
    99

  • Спеціальність 
    за дипломом: вчитель української мови, літератури та історії

    3. Кваліфіційна категорія 
      перша

    4. Атестація 20
    14 – 2015 навчальний рік 

    5. Стаж роботи: 
    16 років

    7. Підвищення кваліфікації



п/п

Назва курсів

К-ть годин

Термін

Номер

1
Курси підвищення кваліфікації заступників директорів шкіл з виховної роботи  із спецкурсом «Формування критичного мислення в учнів» при обласному інституті післядипломної педагогічної освіти

1
62
05.09.11 – 24.09.11


2277
2
Курси підвищення кваліфікації вчителів історії, що викладають історію та географію при обласному інституті післядипломної педагогічної освіти
162

19.04.12 – 06.05.12

1655








Комментариев нет:

Отправить комментарий