пятница, 22 ноября 2013 г.

Науково-методична робота.  Дидактичні розробки.



Голова  методичного шкільного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу в 2011 -2012 навчальному році 



Голова  методичного шкільного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу в 2012 -2013 навчальному році 



Голова методичного районного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін в 2011 -2012 навчальному році


Голова методичного  районного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін  в 2012 -2013 навчальному році.

Проведення відкритих уроків



Дата

Тема, клас

Мета

06.10.20
11

План, його основні ознаки

6 клас

Розширити знання учнів про план місцевості, масштаб, умовні позначки; розвивати вміння визначати напрямки й відстані за планом місцевості; сформувати навички читання плану місцевості й карти; розвивати кмітливість, просторове й логічне мислення; обґрунтовувати власну точку зору; виховувати шанобливе ставлення до роботи картографів.. 

16.02.201
2

Опади

6 клас

Сформувати знання в учнів про види атмосферних опадів і причини їх утворення; розвивати логічне мислення , спостережливість під час виділення основних закономірностей розподілу опадів на землі; розвивати в учнів навички побудови діаграм, роботи із статистичними даними; виховувати інтерес до предмету

21.03.
13

Природні зони Північної Америки

7 клас

Ознайомити учнів із багатством рослинного і тваринного світу північної Америки, великими зональними природними комплексами материка; формувати навички роботи із додатковими джерелами інформації; вміння виділяти причинно-наслідкові зв’язки закономірності поширення природних зон; вдосконалювати практичні навички роботи з картами атласу; виховувати бережливе ставлення до природи, почуття відповідальності за дії товаришів
.

04.04.13
Причорноморський економічний район.











Навчити учнів використовувати набуті знання з фізичної, соціальної  та економічної географії України та прив’язати їх до певної території, а саме до Причорноморського економічного району;
 формувати в учнів вміння просторового мислення та господарського аналізу,  удосконалювати географічний прийом «накладання карт» атласу; виховувати аналітичне мис­лення, увагу, вміння працювати в групах, а також  виховувати в учнів почуття дбайливого господаря.

24.10.13
Явища в довкіллі людини. Звукові явища. Поширення звуку.
5 клас
Формувати в учнів знання про явища природи (на протязі всієї теми), екологічні, хімічні, фізичні: механічні, теплові, електричні, магнітні, теплові, світлові ); дати уявлення про звукові явища, коливання тіл як джерело звуків , поширення звуків ; розвивати пізнавальний інтерес учнів ; виховувати повагу й обережне ставлення до природи .







Комментариев нет:

Отправить комментарий